Cheerfulmom Tibektas Bende trendyol indirimden çok uygun fiyata aldım indirim kodum da vardı baya indirim oldu oyüzden garantiye alıp 2 numarasını aldım. Bende 1 paket 40 lı alayım ne olur ne olmaz göbek bağı olayı biraz düşündürdü şimdi büyük olursa acıtıyor mu acaba?
Xxz Cheerfulmom hırka köyün bence , kuveze koyup yanınıza getiriyorlar ya onun için bir örtü gerekio. Ben kollarını bağlamak için yarım kundak koydum beyaz bir bez , bir de su ısıtıcısı da koyun derim sıcak su torbasına nerden bulacaksın sıcak su.
Cheerfulmom Xxz hırka bebeğe mi koyayım ? Trikolu bir müslin battaniyem var onu kullanabilirmiyim onun için arkası triko önü müslin. Odanın içerisinde su ısıtıcısı var baktım ☺️👍🏻
Xxz Cheerfulmom evet benimde çok var sleepy iyi diye çok aldım 80 adet falan var. Bir açtım minicik miş . Molfixin yeni doğanı onun iki katı kadar nerdeyse
Cheerfulmom Xxz 2 numara bana da büyük gelmez gibi geldi ama bilmiyorum diğer bezlerin yenidoganını hiç görmedim ama bunlar baya küçük geldi gözüme 🥰
Cheerfulmom Mues Teşekkür ederim 🥰 evde kumaşım vardı kayınvalidem yanlarını dikti kurdela geçirdim bide kartlar kesip delik açıp taktım.
Xxz Cheerfulmom yok kendin için canim. İnsan doğumdan sonra çok usuyomus diyolar. Bende uzunnkollu yünlü bir hırka koydum. Eğer çok sıcak olursa sabahlik giyerim.ama.usumekten iyidir köy bence
Cheerfulmom Xxz Yelek koydum zaten birtane sıcak tutan bir sabahlığım var. Kalın çorap bile koydum üşümemek için utanmasam patik de koyardım üşümeyi hiç sevmem ☺️
MinikRC Cheerfulmom Bezi 1 numara koysanız daha iyi olurdu ilk etapta o bile büyük oluyor hatta 🙃sızdırabilie bez tam oturmazsa
Cheerfulmom MinikRC sma sleepy’nin bezleri çok küçük ya hatta bir arkadaş üstte molfixs’in yeni doğanı bile 2 numaradan büyük demiş. Bilemedim oyüzden ama alıcam bir paket ya ne olur ne olmaz.
beatrice00 Cheerfulmom hastaneler o kadar sicak oluyorki inan usumuyorsunuz bu corap yelek hicbiri kullanılmıyor
MinikRC Cheerfulmom benim kızım 3960 doğdu yani bi tık tombalaktı ona rağmen yenidoğan tam oldu 🥰 Ama tabii kısa süre sonra 2 ye geçtik
MinikRC Cheerfulmom Öyle minik oluyorlar ki bunu nasıl tutucam diyorsunuz ❤️ Biz eşimle ilk giydirdiğimizde çok korkmuştuk bi şey olacak diye minicikti yavrularımmmm
Merve1656 Cheerfulmom doğduktan sonra giydirecegn kıyafeti ve kendi kıyafetlerini bir poşete koydunmu ebeye vericeklerini, bana herkez ebeye verilecek olan bebeğin ve kendi kıyafetlerini bir poşete koy valizin üstünde kalsın dediler benim de ilk gebeliğim tecrübesizm bilemedim🤷
Cheerfulmom Merve1656 evet yukarıda bi link paylaştım orda resimleri var. Keseler hazırladım keselere koydum üzerine de kartlar taktık hepsinin ne olduğunu yazdım 😅
Cheerfulmom asliiiiii87 okadar soguk olurmu pilemedim hastane ama koyduğum çorap baya yumuş yumuş bişey çok sıcak tutuyor 👍🏻☺️
Duammm Cheerfulmom bende öyle düşünmüştüm ama geri şeffaf jelatine koymayı daha uygun gördüm isim yazılı olsa bile garanti olsun diye yine açıp bakarım 😊 sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Nursahcan hulya1406 ben normalde etlikte oturuyorum canım zübeyde hanım evime 5 dk yürüme mesafesı ama ora cok kalabalık ve kim doğum yaptı ise gic memnun degıl önceden iyiydi artık cok cok kötü orası Sami ulus hadtanesıne gidiyorum bestepe şubesine gebeliğin ilerleyen zamanlarındanoraya yönlendiriyorlar ve cok memnunum devlet hastanesı olarak cok cok iyi aşırı ilgililer güler yüzlü baya yardım edıyorlar her konuda burda doğum yapıcam gecen ay arkadasım dogurdu cok memnundu ben şuan 35+6 olduk bugun kontrlum vardı allaha şükür herşey iyi haftaya tekrar gıdıcem tavsıye ederim