Ben eylül ayının 24 adet olmam gerekirken 27 de oldum. Bu ayda hala olmadım onbeş gün önce bel agrısı oldu şimdide hala adet olmadım gögüs agrım ucuda agryo kasıklarımla birlikte ayaklarımda agryo acaba hamilemiyim test yapmayana cesaret edmyrm sürekli gidip bakyrm hiçbişey olmamış. Bide şunu merak edyrm bizim cinsel ilişkimiz düzenli Bi gün ypmdysaj ikinci günü kesin olyo hani hamile olsam bebege zarar gelmez mi yada Bi kanama bide eşim şakalaşmayı sever hani merak edyrm bebek düşmez mi die Bi akıl verin tecrübeli kızlar