RdvanSimgeYlmaz Canlar 40haftalık oldum bu sabah yumurta akı gibi yapışkan bi akıntım oldu halada tuvalete gittikçe geliyor ve kasık ağrımda var adet ağrısı gibi böyle olupta doğuma giden var mı acaba ?
NeslihanPiaAbac RdvanSimgeYlmaz sancı düzenli aralıklarla mı geliyor,süresi ne kadar.bunları hesaplayın.Eğer düzenliyse doktorunuzu arayın
Deletedmom15257 RdvanSimgeYlmaz cnm bizim.arkadas dun öyle oldu ve kabiz olmus gibi oluyirmis bugun bebisini kucagina aldi
Aden RdvanSimgeYlmaz kasık ağrılarınız ılık duş alınca geçiyorsa doğum sancısı değildir ama geçmiyorsa doğum sancısıdır duş almayı dene canım rabbim yardımcın olsun
Keriminmutluannesi RdvanSimgeYlmaz canim aynı akıntıdan bir haftadır bende de oluyor ama sancım yok malesef ara ara gelip gidiyor sancılar için saat tut düzenliyse doğum sancısıdır
RdvanSimgeYlmaz NeslihanPiaAbac Oturduğumda ağrılarım geliyor ama bi işle uğraşırken ayaktaylen geçiyo gibi Nasıl takip etmem gerekli sancıları hep karıştırıyorum
RdvanSimgeYlmaz Deletedmom15257 Ayy hadi inşallah Can'ım perşembeye kadar bebişim gelmezse cuma sezaryan yaparım dedi doktorum bende normal olsun istiyorum ilk olduğu için inşallah bende arkadaşın gibi olurum bende kabızlık yok ama afedersiniz 2 3 bilemedin 4 defa büyük tuvaletime çıkıyorum
umutyigit O akıntı nişan olabilir çünkü nişan illa ki kanlı olmuyor zamanınız gelmiş bence gidin bir doktora
NeslihanPiaAbac RdvanSimgeYlmaz yalancı sancı hareket ettiğinizde geçer çok kısa sürer.normal sancı 30-60sn sürer.ve belli aralıklarla gelir hareket ederseniz geçmez.bu şekilde takip edin