Kızlar doğumunda kesi yerine jel kullananlar var mı ? Merak ettim kesiden çok korkuyordum çok rahatlattı beni doktorum. 38+2’yiz 3500 kilo istersen suni verelim dedi ama kilo alıyor doğumda zorlanadabiliriz dedi o zaman belki ufak kesi atarım dedi. Ama helle genişletiyorum dedi, tecrübesi olanlarr?