okroya Benimde bildiğim kadarıyla yapılmıyor. Ama bazıları glikozu reçete gibi yazıp eczaneden alın sağlık ocağında yaptırın diyomuş
AhsenRana Sağlık ocağında bekletiliyor demişti bana kendi ebem. O yüzden bazen yanlış sonuç çıkabiliyormuş. Devlette yada özelde yaptırman daha doğru olur gibi