Kızlar 7+2deyim 3gün öncesne kadar çok bulantım vardı birden kesildi çok endişeliym akşama doğru çok az oluyor oda bikaç dakika
Normal mi yaşayan var mı ? bugün kontrole çağırdı doktorum bi bakalım diye lütfen yorumlarınızı bekliyorum bu 3.gebeliğim iğne kullanıyorum öncekileri kaybettm 😔😔