Acemiianneee Habibe02 Tamamdir hala sıra bekliyorum nst istedi doktor onu çektirdim erken başlamış olduk :/
Ssmmra Acemiianneee canım mutlaka haber et stres yapma daha fazla içini ferah tut inşallah birşey olmayacak bebisinede sanada hayırlı haberlerini bekliyorum
Dilara1503 Acemiianneee canım bizede haber et sakin olmaya çalış inşallah herşey güzel olacak Allah büyük Rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲🌼
SILA--123 normal canım hic korkma eger hic hareket etmesse ve 3 günü gecerse doktora git biraz meyvr tatlı ye soluna yat bekle belki oynuyordur ama sen hissetmiyosundur öylede olabilir
Acemiianneee Ssmmra Çok teşekkür ederim insallah dediginiz gibi olur Rabbime emanet olsun bebislerimiz 🤲😪
Nurunsl Acemiianneee içini rahat tut herşey güzel olacak❤️ sen mi anladn suyun geldiğini canm ? Akıntın mı vardı
Habibe02 Acemiianneee suyu nasıl gelıyormus ben anlmadım ıslaklık hıssedyrmuydunuz yoksa sadece hareketsızmıydı
Nurunsl Habibe02 valla bnde de oluyo hareketi azaldığı zaman akıntım zaten oluyo ama progestan kullanıyorum ben o çok yapıyo diye biliyorum.siz kullanıyomsnz? Ayrıca gebelikte akıntı fazla olur diye de biliyorum.