Merhaba 24 haftalik hamileyim. Büyük bir markette kasada vardiyali olarak calisiyorum. Aksam 11 de evde oluyorum biseyler yiyip yatiyorum sabah da yorgun oldugum icin gec uyaniyorum bebegim surekli hareket ediyo acaba aç oldugu icin mi cok hareletli oluyor. Sizce aç kaliyormudur 😶