Merhaba, 13. Haftamdayım ve kabızlık ile birlikte hemoroid problemi yaşıyorum. Bu durumu yaşamış olan arkadaşlarım yardımcı olabilir mısınız? Neler yaptınız herhangi bir krem veya ilaç kullandınız mi ? Birde kantoron yağı iyi geliyor diye duydum uygulayan var mı ?