Ceyyylan Kızlar 15 haftalık hamileyim 5 gündür tualete çıkamıyorum düşük tehlikem vardı korkudan çokta zorlayamıyorum kendimi yardım lütfen bağsurda var zaten maf oldum ya😢
Acrbaby Ceyyylan doktora gidersen ilaç verir canım , onun dışında hergün zeytinyağı içersen faydasını mutlaka görürsün , doğan zeytin yağını hem kahvaltılarda hem aksam salatalarda kullanıyorum bana faydası oldu
melek87 Ceyyylan benimde kabizlik sorunum vardı canim doktorum bana magnesia calcinee saba toz yazdı ben faydasını gördüm sende bi danış istersen doktoruna
GneSyler Ceyyylan bende aynı sorunu yaşadım doktorum yoğurda zeytinyağı koyup yatmadan yememi söyledi yaptım çok iyi geldi mutlaka deneyin
RehoGelin Zorlama zaten hem düşük tehliken varmış hemoroid sorunu da yaşayabilirsin Allah korusun doktoruna yaz bana şurup vermişti doktorum çok iyi geldi bazı kan hapları da kabızlık yapabiliyor kullanıyorsan eğer
DilekAlkanat Basur var ve kabizligim inanilmazdi muz yemegi biraktim. 4 5tane kuru kayisi ve hergun 1tabak yesil erik yemege basladim ve inanilmaz duzene girdi bagirsaklarim.
Ceyyylan DilekAlkanat erik miğdemi bulandırıyo yiyemiyorum kayısı yiyom çözmek Yok çok ağlamak istiyorum 😢
DilekAlkanat Ceyyylan yesil erik mi bulandiriyor hadi ya. Ozaman kati besinler yerine sivi besinler tuket atiyorum yemek yaparken izgara kuru gida degilde sulu yemek yap taze fasulye nohut vs.. kati beslenmeyi en aza indir cok zor kabizlik cektim biliyorum 8 9 gun cikamadigim oldu sinirden aglayasim geliyordu.
nciPervaneSultanova Ceyyylan kayısıyı bazı meyve kurularını yıkayıp ıslatıp ye, çok abartma çünkü onlarda sancı yapıyor çok yüyince
Desti Canım aynı sorunu bende yaşadım sabahları ac karnına 2 adet kuru kaysı ye üstüne ılık su iç sonrada 1 avuç mürdüm eriği ile 1 avuç hosaflik kuru kaysı yı 20 dakka kaynat 1 su bardagı iç faydasını görürsün inşallah
Buseniz Ceyyylan merhaba aynısı bende de var 16+3 haftalık hamileyim 5 gündür kabızlık çekiyorum kuru kayısı yı suya ıslayıp yiyorum suyunu içiyorum zeytinyağı içiyorum doğal yöntemler ile biraz rahatladım .
melek87 Susamtanesii yok canim hergun değil iki günde bir kullanıyorum zaten çok etkili hergun kullanıldığında bence tehlikeli olabilir😂
Susamtanesii Ceyyylan canım doktoruna soyle ilaç yazar bana yazdı ama doktora gidene kadar 2-3 domates ye üzerine 1 yemek kaşığı zeytinyağı iç o gün rahat olursun biraz dene gör canim
Arya92 Ceyyylan şimdi tuvalete çıkmak için doktorunuzu arayın size lavman yazsın ya da acile gidin lavman yapsınlar.sakin zorlamayın.ilerisi için de doktor size şurup vs yazar.5gun çok uzun süre hele basur varsa.cok geçmiş olsun.simdi amamlavman yapın bence ne kayısı ne zeytinyağı 5gundur cikmadiysaniz fayda etmez.
Arya92 melek87 ben de magnie calsite kullanıyorum o olmasa herhalde hergun tuvalete çıkmam imkansız .bende iki üç günde bir kullanıyorum çok aşırı etkili
Susamtanesii melek87 aynen bende 2-3 günde 1 kullanıyorum 1 su bardağına 2 ölçek atıyorum sizde mi öyle
hande123 Ceyyylan yatmadan soğuk süt iç erik ye ben me zaman yesem ishal oluyorum dene istersen o da olmazsa dr la konuş gebelere verilen şurup var rahatlarsın