0101sevo mombursamom eşim pozitifti hergün aradım ama bana gelip test yapılmadı ayrı odalarda karantinaya alındık 17 haftalık tım o zaman pozitif te olsan hiç bi tedavi olmucak denmişti belirtim olmadan çok şükür atlattık şuan 26 haftalığız🤲🏻❤
Feerihan Aynen ben 29 haftalığım evdeyiz eşimle beraber bol su vitamin eşimde kendini iyi hissettiği için verdikleri ilaçları kullanmadı grip gibi atlatıyoruz şükür ben de tat ve koku kaybı var