Meral11 Benim sevgili dahiliye dr um önce diyet vermek yerine insülin verdiği için bir haftaya yakın kullanmak durumunda kalıp, sonra sabahları 60-70 şeker ile kalp çarpıntısı, terleme, el ayak titremesi ile uyandığım için bıraktırdı. Daha doğrusu gittiğim başka bir dahiliye dr u bıraktırdı. Açlık şekerim 110-120 arasındaydı. Şimdi diyet yapıyorum, hala öyle. Tokluk ise her zaman 135in altında. Yani diyete uyulduğunda şeker de normale dönüyor. Ama eğer ki değerleriniz çok yüksek ise insülin kullanmaktan korkmayın. İnsülinin bebeğe hiç bir zararı yok. Zaten vücudunuzda olan bir şey olduğu için, ilaç değil takviye olarak geçer. İğnenin ucu o kadar ince ve küçük ki, derinize girerken hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Sadece ilacı enjekte ederken çok hafif yanma hissi oluşuyor. Onun dışında doktorunuzun verdiği diyete muhakkak uyun. Şekeri, tatlıları, paketli gıdaları, beyaz ekmeği, işlenmiş şarküteri ürünlerini ve pirinci hayatınızdan çıkarın. Meyvelerinizi porsiyon şeklinde yiyin ve ara öğünlerinizi ihmal etmeyin. Doktorunuz bir beslenme programı verip bunları size söyleyecektir zaten. Çok geçmiş olsun. :)