Yaa bunu ne zaman görsem gözyaşım pıt. Ablam doktor acemiliği yüzünden 36. Haftada alınan bebeğini kaybetti. Çünkü doktoru ciğer geliştirici iğne falan söylememiş. Ablamda deli gibi kaşınırdı. Mahvolmustu. Meğer ilaçla falan bekletiyolarmıs bizim acemi doktor bebek tehlikeye girer demiş. Doğdu tehlikesi başladı bebeğin çok güzel bebekti. Aman dikkat edin tek doktorla kalmayın sakın