designermom Merhaba kızlar, ilk haftalarda yürüyüş yapıyor musunuz?Doktorunuza hiç danıştınız mi?Sormayi unuttum🤦♀️
Berna23 designermom riskli bir gebelik değil ise kendinizi zorlamadan yuruyebilirsiniz ben ilk zamanlardan beri yürürüm
HamileKadin Yapiyorum, neredeyse hergun minimum 5000 bin adim atmaya calisiyorum. Cok iyi geliyor 🥰 gidebildigim yere kadar yapmayi dusunuyorum