yesim-1 Kızlar ilk hamile öğrendiğimde adetime 3 gün kala felan öğrendim 45.8 olarak çıktı ilk beta. Sonra 3 gün sonra kan verdim o da 209.5 çıkmış güzel ilerlemiş mi ?
EdaM2358 yesim-1 canım gayet güzel artmış maşallah daha yeni zaten Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️🤲🏻
Kdryns22 yesim-1 değerlerin gayet iyi artmış hayirli olsun rabbim kucagina almayida nasip etsin inşallah 🙏