Merhabalar arkadaşalr 23. Haftalığız ve uzun süredir sol böbreğim tarafında acı hissesidyorum uzun süredir geçmeyen öksürüğüm vardı her öksürmemde acıyı tekrar hossediyorum sol tarafa yatmakta bile bazen zorlanıyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda ?