HamileKadin Kizlar🌸 11 hafta + 2 gun hamileyim. Icimde kipirdasmalar oluyor. Sizce bebegimin hareketlerini hissetmem mumkun mu? Cok merak ediyorum, ilk hamileligim🥺
Snszasla HamileKadin seyirme oluyordur daha çok erken hissetmek için 😊15. Veya 16. Haftadan sonra başlıyor bazen de 20 li haftalara kadar sürebiliyor hissetmesi
esrtsc27 HamileKadin imkansız … Hele hele ilk hamilelik için çok daha zor bu haftalarda hissetmek. Ben 19da pıt pıt anca hissetmiştim. Biraz daha yolun var :)
imren91 HamileKadin Tatlım daha çok minik ki, 2.gebelikte anca hissediyorlar . Normalde 17 sen sonra kelebek uçuşması gibi hissediliyor.
Selinanne HamileKadin su an 10 gr falan o yüzden hissetmeniz mümkün değil 😊 hissettiginiz şey oradaki damar hareketleri 😊