Hanımlar bugün doktor kontrolüm vardı. 1,5 2 cm civarı açılmam vardı? Doktor tetikleme muayenesi yaptı şimdi adet ağrısı gibi ağırlarım var az az. Kan da gelmiş. Yarın tekrar bakıcak. Sizce beklemeli miyim? Yoksa Sünni sancıyla doğum yapıyım mi? Kakasını yeme durumu felan olur diye