merve031 inşallah hayırlısı sağlıklı olsun yeterki..bu his kötü ama aman illada erkek olsun demiyorum sağlıklı hayırlı olsun yeterki 🙏🏼 Böyle hissetmem garip 🤦🏻♀️ Üçüncü gebeliğim ikisi kız muhtemelen bundan kaynaklı iki kızım var Buda erkek olsun hissiyatındayım sanırım bir an önce bu hissen kurtulurum inşallah 🙏🏼