Esraugur2310 Bugün 11 günlük olduk kızımla benim kanamam bitti gelmiyor bu kadar erken kesilmesi normal mi acaba ?
Epifenomen Esraugur2310 al benden de o kadar, 10 gün kanama oldum 4 gündür leke oluyor. Doktoruma sordum, sezaryende içini iyi temizledim az kanaman olması çok normal dedi. Belki senin de onunla alakalıdır
Kayarozlem8023 Esraugur2310 öncelikle hayırlı olsun bebeğin kanamana gelince illa 30 40 gün sürecek diye bişey yok 10 günde de bitebiliyo sadece ara ara lekelenme devam edebilir çok normal bir durum
Esraugur2310 Epifenomen Bende normal doğum yaptım canım ilk doğumumda kanamam 1 ay sürmüştü bu hemen bitince acaba normal mi değil mi bir sorayım dedim.
Esraugur2310 Kayarozlem8023 ilkinde 1 ay sürünce bunda hemen kesilmesi tuaf geldi biraz o yüzden sorayım dedim
Kayarozlem8023 Esraugur2310 yok yok endişelenme hiç normal benimde öyle oldu 2 hafta ya sürdü ya sürmedi bunda ama ilkinde daha uzun sürdü olabiliyor yani