Mihrimahsultan1 benim 2 çocuğumun anne karnında bakıldı böbrekte büyüme vardı ve sürekli takipteydik zarar verecek duruma gelseydi acil sezeryan olurdu, bebek anne karnında zarar görebilirdi, ayrıntılı ultrason olmasaydı bu durumu göremezdik ama iyiki de yaptırmışım ve muhakkak yapılması gereken bir test diye düşünüyorum, tabi herkesin kendi kararı, ve de bu kadar çok zararlı olsa doktorlar yapmazdı diye düşünüyorum. Ayrıca basit avm lerdeki cihazlarda ultrason kadar radyasyon var, onlarda da bebeğe zararlı derece de değil