Sevmmmm Arkadaşlar ben bir ogretmenim ve 24.haftaya girmeme 4 hafta kaldı. Hala izin devam ediyor mu? Normalde 32 de ayrılırken pandemiden ötürü 24 e alınmıştı. Umarım hala devam ediyordur 🙏 lütfen bilgisi olan yardımcı olsun bir arkadaş tekrar 32 olduğuna dair bir şeyler duydum dedi 😟
Aaaysegulll Sevmmmm Devam ediyor ben suan idari izindeyim 24.haftada doktorumdan durum bildirir raporu alıp dilekçe verdim işyerime 😊
Nazlialttncan Bildiğim kadarıyla 24.hafta itibariyle cıkabilirsiniz. Doğumdan önce 4 doğumdan sonra 2 ay idari izinli.
OgrtmnDidemm Nazlialttncan doğum öncesinin 24-32 arası idari izin 32 den sonrası idari izin değil doğum sonrası da ücretli doğum izni olması lazım
morusevenanne Sevmmmm çok biliyorlar hala devam ediyor sadece sağlık çalışanları için yönetmelik çıktı gerisi devam
aslmlkkrr-12 Bende bugün ayrılacağım inşlh 🙏 🙂 ayrıca bi şey sormak istiyorum , kurumumda bi iki hamile arkadaş daha var . 24. Haftayı geçirdikten sonra sonra rapor alacaklar doktor 24 gösterecekmiş . Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu yada yapan . Teşekkürler 🙂
grmz31 aslmlkkrr-12 23+5 de doktor 24 haftalıksın zaten deyip vermişti rapor 23 dolunca doktor zaten 24 haftalık gebeliği bulunmaktadır şeklinde veriyor
Minikmucizembenim Devam edyr benım de 7haftam kaldı insallh degısmez . Yerımıze ücretlı verırler sanırım vermezlerse cocuklar da magdur olcak
Aaaysegulll TeacherrMom 32. Haftamda çalısabılır raporu alıcam 37ye kadar calısıp doğum iznimi bebeğimle kullanıcam.
TeacherrMom Sevmmmm hocam yayınlanan genelde varya izinle ilgili onu yazıyoruz atıyorum 2625252-25373 sayili cumhurbaşkanlığı genelgesi kapsamında gebeligimin 24. Haftasında başlayan idari izin hakkımı kullanmak istiyorum gibi birşey. İsim soyisim telefon TC adres yazıp altına imzalayıp veriyoruz.
[silindi] Sevmmmm 24-32 arasi idari izin kamuda devam ediyor, doktordan aldiginiz 24. Haftayi belirtir rapor ve dilekce ile basliyor. Benim de son 3 haftam kaldi, dilekce ornegi kurumunuzun personel biriminde olabilir, bi sorun isterseniz.