Busra_0738 2.bebegime hamileyim ilki cok zor oldu suni sancı ile bundada zor olucak diye cok korkuyorum. 12 haftalığız ama stresi şimdiden başladı 😒😏 2.dogum yapanlar yazabilir mi herkese göre değişebilir ama merak ediyorum 😒
Ebrutprk Busra_0738 henüz yapmadım ama 39 haftamdayımm 1. Benimde suni sancı ile yapmıştım bu nasıl olucak bilmiyorum benimkinin araları yakın 18 aylık kızım daha inş kolay olur 🙂🙏🏻🙏🏻
Ezgicann Busra_0738 ben sunı sancı aldım ama sezeryan dogum yaptım sadece korkum o amelıyat ani ilk dogumuma gore daha agır geciyor ama pek umursamıyorum sonucta bir can tasıyoruz
Busra_0738 Ezgicann hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin allah valla cok zor bu dogum işi ama dediginiz gibi bir can cıkıyor