Zngn0435 buyuksehirde yasiyorsaniz bence bu pandemi doneminde imkaniniz da varsa ozelde ama guvenilir ve steril bir ozelde dogum yapmak en mantiklisi. Cogu klinik kapali ve kadin dogumcular, urologlar, yani devlette neredeyse her doktor, hemsire covid kliniginde calismak zorunda. Buyuk bir risk gibi geliyor, eger imkaniniz varsa, biraz zorlarim diyorsaniz. Ama kucuk bi yerdeyseniz ve daha guvenliyse durumlar neden devlette olmasin. Onemli olan guvenilir doktor ve ekibi bulmak esasen.