Adet olmama 12 var ama bende göğüs ağrısı başladı koltuk altlarim dan beri göğüs uclarina vuruyor ağrısı daha önce bi kimyasal gebelik bide 12 haftalık hamileliğimi sonlandırdılar şimdi korunmayı bıraktık bu ay hemen hamile kalmış olabilirmiyim onun belirtisi olabilirmi bilgi verebilirmisiniz böyle erken belirli veren oldumu acaba 😊