Merhaba arkadaslar. 25 haftalikta erken dogum riskim vardi igne ilac kullandm smdide gelmeyen bir nazli kizim 😊 Simdi 39+5 olduk 40 ta alirim dedi doktr norml dogum gozukuyo kasilmalarm sancimda var ama gelmiyo bi turlu. Bu 2 gundr de adet olcakmisim gibi belim alt tarafim cok agriyo carsmba gtcem doktora ama bu agri norml bisi midr ? Bebegim iyi midir harektlrtni hissediyorum ama nedrn adet olcakmsm gbi agrir ki cok endiseleniyorm 😑