Arkadaşlar 37+4 haftalık hamileyim. Kaynanam ve kayınpederim covid pozitif. İkisinde hafif atlattı ama sonuç olarak doğum için başka şehirden onların evine geldim ve bende temaslı olduğum için onlarla 7 gündür karantinadayim. Ne kadar ayrı banyo WC falan kullansakta sonjcra aynı evdeyiz bende pozitifmiyim acaba diye düşünüp duruyorum. Bugüne kadar hiç bir belirtim yok ama boğazım giciklaniyor 2-3 gündür. Boğaz ağrısı değilde gıcıklanmasi. Bide hamileliğin başından beri hormonlara bağlı olarak burun akıntım vardı o devam ediyor ve sanki arttı gibime geliyor. Başka hiç bir sikayetim yok şükürler olsun. Neden test yaptırmiyorsun derseniz, zaten 7 gündür karantinadayim şimdi test yaptirirsam test yaptırdığım günden itibaren karantinam yeniden başlıyor ve doğumum çok yaklaştığı için ben bunu göze almak istemedim çünkü pandemi hastanesinde doğum yapmak istemiyorum. Zaten kontrollerime de gidemedim karantinadayim diye. Bulguları benim gibi olup pozitif çıkmış olan var mı.