Milassss iki hafta ileri geri onemli degil. 30.haftadayken bizde de 1 hafta fark cikmisti. Aradaki sureci yazmiyorum, 37+2 de 34 haftayla uyumlu sezaryen dogum yaptim. Kizim masallah kuvozde bile kalmadi, simdi 4 aylik oldu. Cok saglikli cok sukur. Uzulme canim sadece takip et. doktor ayda bir dediyse iki haftada bir git, iki hafta dediyse haftalik git kontrole. Takip onemli. Guzel beslen, guzel dinlen. Saglikla kucagina almak icin dua et.