Merhaba kızlar 30 haftalık gebeyim Dünden beri aşırı idaresi sıkıştığımı hissediyorum sürekli lavaboda olmak istiyorum lavaboya sonrası sanki tekrar altıma kaçıracakmış gibi hissediyorum ama birşey yok 1 hafta olmadı idrar ve kan tahlil yaptırdım ne enfeksiyon ne enfeksiyon başlangıcı ayağa kalktığımda karnımın ön tarafında ağırlık var ve ağrı yapıyor onun dışında ne Ağrı ne sancım yok salı günü doktor muayenem var korkuyorum ya erken doğum falan olursa diye böyle birşey yaşayan oldumu bilen var mi 🙁 yapmam gerekn bir şey yada