Ben doğumdan sonra malesef 3 ay kadar göğüs yarası cekmistim kantaron yağı almıştım fayda etmedi . Kardesim dogun yaptıktan sonra doktoru yazmis coresatin kremi mor bir tüpü var onu kullanmaya başlayınca geçmişti çok şükür tavsiye ederim eğer yara olursa gogsunuz acıyı hafifletiyordu bende .