Ezgi2908 Merhabalar kızlaar aramızda yeni gebeliğini öğrenen anne adayları var mı gelin biraz sohbet edelim 😍
yesim-1 Ezgi2908 ben öğrendim şuan 4+5 im kasık ağrıları dışında iyiyim çok şükür 🙂 sen kaç haftalıksın 🙂
Ezgi2908 yesim-1 4 haftalık daha çok yeniyim cuma günü ultrasonumuz var görücem inşallah baya heyecanlıyım ❤️👼😂