SevcanahinBingl Busu48 bence dr unuzu ya gözden gecırın ya da tekrar konusun yanlıs anlamıs olabılırsınız
Erenreyyan Busu48 bende 15 haftalığım bulantım oldu ama hiç kusmadım bu zamana kadar niye korkulacak ki 😲
Esraumit Busu48 ben 1 kilo aldım hiç kusmam olmadı halsizlik dısında bulantımda olmadı hiç endişeli değilim
Cnnhls Busu48 Hic bi sorun olmaz canım bende 22 haftalık hamileyim kusmam bulantım olmadi bu genetikte olabiliyor illa bulanicak diye bişey yok şanslısın sadece tadını çıkar 😊💕🤰
Kbrsoy Ben 11+4teyim hiç bulantı kusma yaşamadım sadece yumurta ve süt midemi bulandırıyor o da sanırım ilk öğrendiğim zamanlar yemem lazım içmem lazım diye kendimi zorladığım için. 48 kiloda hamile kaldım henüz kilo da almadım ❤
Edos Kilo alimin henuz normal 25li haftalardan sonra alirsin☺ Mide bulantin olmayisida normal benimde ilk hamilelegim hic yasamadim cok sukur ☺
Rasev Busu48 aslinda aksine çok şanslisin bende seningibiydim herkese çok guzel gidiyo diyodum kusma yok mide bulantisi yok 12haftayaki gecdim hersabah mide bulantisi kusma yemek yiyemez hale geldim
SevDin Busu48 ilk 3 ay bebeğiniz sizden besleniyor 3. Aydan sonra sizin yedikleriniz ona yarayacak herkesin bünyesi aynı değil kusmak zorunda yada kilo almak zorunda değilsiniz bu şekilde gitmeniz maşallah çok şanslı oluğunuzu gösterir ben 7 aylık hamileyim birkez bile kusmadım ve ilk 4 ay çok kilo aldım Doktorum çok kızdı bebeğe hiçbir faydası yok boşuna kilo almışsınız dedi içinizi ferah tutun kötüyü düşünmeyin insanlar kusmaktan helak oluyor çok zor
deletedmom76 Busu48 endişelenmeyin lütfen 17+4teyim hiç bulantım olmadı. Bugüne kadar 1 kilo aldım bebeğimde çok şükür sağlıklı 🙏🏻
Ladess Busu48 illa kusma olack diye birşey yokki bende hiç kusmadım midemde bulanmadı ,16.haftaya kadar hiç kilo da almadım ,herkesde Farklı olur belirtiler,ve sende şnslı gruptasın ,9ay kusan insanlat var çok fena
Denizinannesi07 Busu48 biz de yarın 11. Haftaya gireceğiz bende aynı senin gibi hiç mide bulantısı yaşamadım iki kez kustum ikisindede dışarda yemek yemiştim korkulacak hiç bir durum yok sende nasıl bilmiyorum ama ben çok halsizim çalışıyorum birde işten gelince ayakta durmaya halim kalmıyor hafta sonları erkenden kalkıp işimi yapıyorum diğer türlü hiç bir iş yapamıyorum iştahım pek yok sadece kahvaltımı güzel yapıyorum bende hiç kilo almadım sabah aç karnına hergün tartılıyorum 300-400 gram farkediyor bazen ama doktor bebeğin gelişimi gayet iyi dedi birde bende hipertroid var onun içinde ilaç kullanıyorum
nciPervaneSultanova Busu48 doktorunu değiş sen canım, her kadında olmaz bu tip durumlar, korkma normaldir.
Erkekannesi1 Busu48 bende o haftalardayken bir kaç kere küstüm ve kilo alacağıma 3 kilo vermiştim şuan 30 haftalığız 9 kilo aldım 🙈😄 endişelenmeyin yani bazı anneler az kilo alır bebeği beslerler genellikle 😊