Arkadaşlar kaç gündür disim ağrıyordu ve doktora gittim tabi bu süreçte anne olmak için çaba içindeyim ve doktor bana dişimin abse yaptığını ve çekilmesi gerektiğini söyledi onun öncesinde 5 günluk bir antibiyotik yazdı sizce bu gebe kalmama engel olur mu 😐😐