Yoncayigit 33 haftalıgım ve sancılarım çıktı erken dogum tehlikem var bu zmanda dogum yapan ve saglıklı şekilde dünyaya bebek getren var mıı 🙈
Dilara1503 Yoncayigit tabiki var Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 bol dua et EL MÜBDİ CELLE CELÂLUHU oku bebeğine sürekli canm 🤲