Cancana_ canım bendede oluyordu 11 haftada hatta olmuştu ama doktor bunun bebek hareketi olması imkansız dedi bağırsak, hareketlerinden kaynaklı kendi nabzını hissediyorsun dedi. Karnımda oynuyordu aynı senin gibi anlatmıştım ama değilmiş. Ben 17 de ilk hisseytim ve o zaman farkına vardım ki evet o hissettiğim değilmiş gerçek hareket biraz daha farklı ve heyecanlı.🥰