Hayal123 Kızlar sağlık ocagindan geldim biraz önce.. ebe hemşire 22.haftadan önce olmaz dedi ben 20+2 haftalıktim.. on beş gün sonraya gün verdi yani.. erken aşı günü verilenler bu durumu konuşsun bence.. el dopleri ile kalp atışı dinlendi kan verdim geldim🤗
MelisaMila Hayal123 Canım aç mı gittin sağlık ocağına ? Ben de 20 haftalığım da beni de çağırmışlardı onun için sordum
Serenars Hayal123 ben 20 haftalıkken oldum kuzum . Hatta önce 19. Haftada gittiğimde kalp atışlarını dinleyip şimdi yapalım demişlerdi ama ben kendi doktorum 20. Haftada yaptır dedi diye beklemişdim bi hafta daha
PasaninAnnesi Hayal123 beni 17.haftada aradilar bebeği hissediyorum hafif diyince gel dediler ama benim doktorum 20.haftada yaptirirsin dediği icin sağlık ocağınada öyle söyledim bebek hareketine göre yapiyoruz ama doktorun öyle dediyse 20.haftada gel dediler haftaya gidicem bende
seymen Hayal123 aslında iğne yapması gerekiyordu. Çünkü bana 20. Haftada bebeğib hareketlerini hissetmeye başlayınca gel demişti hemşire
Serenars ilk dozu oldum bende işte kalan iki doz ne zaman olucak bilmiyorum ama . Bana Doğum dan sonra yapalım dediler ??
Ozak Çoğu sağlık ocağı 18 yada 20. Haftada yapıyor erken yapıyorlar diye görüşmeyi gerektirecek bir durum yok ortada
Hayal123 Ozak 16 haftada yapılan duydum ben onlar için demiştim.. birde bebeğin hareketlerinin Max. seviyeye gelmesi gerekiyormuş oda 22. haftada oluyormuş.. ben sadece profesyonel birinden duyduğumu soyledim bilgi vermek için
Ozak Serenars şubat ve nisan ayında oldum ben canım 2.doz icin 27. Haftamda çağırdı beni sağlık ocağı ilk dozu da 20.haftamda olmuştum
Aysenurtsr 20 haftalikken yaptirdim ben. Hareket etmedigi icin belkide sizi gec cagirdi. Bugun de 2. Dozumu yaptirdim 25 haftaligim.
Hayal123 Aysenurtsr 3 haftadır hareket hissediyorum canım.. sadece hareketlerin max. Seviyeye gelmesi gerekiyormuş oda 22.haftada oluyormuş