Vosvolicee Serap2 ben yarın kontrole gidicem ve şuan tam 37 haftalık olduk raporu yarım alıcam sıkıntı yapmadılar
Reyhandemirbasaran Serap2 32. Haftada artik mecburi izin demisti koronadan dolayı. Ama ben evden çalıştığım icin 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu verdi.
Kra Serap2 ben yeni gittim doktora 17 sinde gel 32 hafta raporunu vereyim dedi fakat çalışmak istediğimi söyledim. 5 hafta daha uzatabiliriz dedi. 37 . Haftaya kadar yani. Sorun yok şimdilik.
Serap2 Vosvolicee sevindim bende devam etmek istiyorum evde nefes alamıyorum ama çalışınca vakitte geçiyor vücudumda rahatlıyo
seacnr Serap2 ben ilk kızımda evde kaldım 3. Gün doğuma gittim ama oğlum olacak 34+5olduk şimdiden zorlanıyorum. 32 hafta bitmeden ne zaman isterseniz alabilirsiniz çalışabilir veya çalışmaz diye
tubik_ Serap2 bana doktor 37. Haftaya kadar çalışabilir verdi, fakat son günlerde düşük tansiyon problemim var bu sebeple bu hafta içerisinde doktora gidip 36. Haftaya kadar çalışabilir alıcam. Şuan 35+2 yiz