LamiyaCetinkaya Merhaba, 29 haftalık hamileyim. Hiç suyum gelmedi ama bugün sabahtan beri karnımda sertleşme ve kasık bölgemde sancı ve ağrı var. Doktor kontörlüme daha 1 hafta var, arayıp bilgi vereyim mi acaba. Bunlar erken doğum belirtisi mi?
Sare34 LamiyaCetinkaya için rahat etsin diye istersen doktoruna danış canım ama benimde genelde aynı şikayetlerim varda erken doğum olmadı 37 haftalığım hala bekliyorum 😊