1kiz1anne bende boğaz reflüsü olustu bu hamilelikte.o yüzden öksürük yapıyor feci.o kısmı herzaman sıcak tutun.malum orda cigerlerde var.böbrek olarak düsünmeyin.üşütmüs olabilirsiniz soğuk yemiş olabilirsiniz.benim böbrek agrısıydı,tahlillerde bir sorun yoktu cünkü böbregimde yaklasık 9 cm lik bir kist var.onuda abdominal ultrasonda farkettiler 4. Ayımda.ozamanlar beş cm’di.şimdi 9 olmuş🤷🏻♀️