Merimex 16+3 haftalık şuan hissediyo muyum hissetmiyor muyum anlamış değilim henüz net olarak ne zaman hissettiniz ve dışardan ne zaman hissedildi :)
aybarsmomm Merimex ben de 18. haftadayım. İlk gebeliğim. Ara ara karnımda kıpırtılar hissediyorum fakat herkes hissetmek için erken olduğunu söyledi. İnşallah yakında hissederiz 🙂
Gizemlimmio Merimex İlk gebeliğim ve 22. Haftada hissetmeye başladım 😌 Şu an 26+4üz ama dışarıdan belli olma gibi bir durum yok 😂 Doğuma yakın dışarıdan anlaşılır diye düşünüyorum 😊
Psydn Ben 19 haftanın sonunda hissettim şuan 20 oldu ama az az daha çok geceleri hissediyorum sende yakında hissedersin inşallah
tubailk-bebek aybarsmomm 11. Haftada baktı erkek diye düşünüyorum dedi 12. Haftada da baktı yüne erkek olma ihtimali var dedi bacak arasında bi çıkıntı var dedi, sizin belli mi?
tubailk-bebek aybarsmomm Tabi net olarak 16. Haftada konuşuruz dedi ama baya pipisi vardı 😂 başka bişey değilse o tabi
Umutcumunannesi ilk gebeliğim 18. haftada hissetmeye başladım hafif hafifti 19+3 olduk şuan baya hissediyorum ☺️