Senacndmr Benimde adet belirtilerim var.2 aydır 3 gün geçikip regl oluyorum.Ekimde Hsg çekildim bu yüzden umudum da var ama bilmiyorum 🤔 Bekliyorum bakalım eğer regl olmazsam 5 Kasım’da, 3 gün bekliyip test yapıcam.İnşaallah hepimiz hayırlı haberler alırız bu ay 🙏