Nsln Minoris ürünlerini kullanıp memnun olan var mı? Yenidoğan bebeğim için kararsız kaldım mustela ile minoris arasında.
babysevgi Nsln bn detrrjan leke cıkarıcı bıde bıberon temızleyıcısını aldım bunlardn memnunum ama kişisel bakım ürünleri için bişey diyemem 💫
Narin Nsln Şampuanını kullanıyorum,memnunuz. Tamamen temiz,bitkisel içerik olmasına rağmen fiyatıda çok iyi.
Ef24 Şampuan ve duş jeli birlikte olan şişesini kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadık 25 günlüğüz. Kokusuz bilginiz olsun parfüm vs hiç koku yapıcı madde yok