Arkadaşlar merhaba 9 haftalik gebeyim. Bu dördüncü gebeliğim diğerleri düşük ile sonlandi. Kan sulandırıci ve ecopirin kullaniyorum. 2 haftadır önceleri açık kahve renginde son 1 haftadir koyu siyaha yakin camurumsu leke geliyo. Doktora gittim sürekli acilede gittik bir sorun olmadığını kanamam olmadığını soylediler. Başına gelen var mi acaba neden oluyodur. Sizin doktorlariniz farkli şeyler soyledimi merak ediyorum..
Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah 🌺💕