Mrb arkadaşlar 39 haftalık olduk bugün fakat dün saat 18.00 gibi lavaboya gittimde bacagmn arasnda sızıntı şeklinde su gibi birşey aktı fakat byle şiddetli bi ağrım falan yok şimdi ise uyuyordum kalktım ve bi baktım ki iç çamaşırım ıslanmış sizce suyum mu geliyor anlayamadım