olalahoppala Vende basladi. 35 haftakigim. Yakı kremi kullaniyorum. Bel ve sirt agrisi icin. Masaj bir yere acıyı dindiriyor. Dr ma sordum o da parol tab yazmak istedi ama yakı kremi de olur dedi
VTUBA olalahoppala parol iki gecedir yatarken kullanıyorum fakat akşamları otururken yanmalarım oluyor kuyruk dokümana doğru değilde üst göğüs arkası kaburgalarım agrıyor yanıyor
Bettgl 26.haftamdayım pilates hocasıyım bol bol dik oturarak nefes egzersizi yapın. Ve tabi ki pilates yaparsanız faydasını görürsünüz :)