flowermom_12 Mrvteacher erken doğumlar doğum sonrası iznini etkilemiyor benım 15ekimde iki hafta erken geldi iznim 40.haftamın dolduğu tarihte başlatıldı.sanırım 28 Ekimde.
OgrtmnDidemm flowermom_12 dün il mem le görüştüm erken olması durumunda kullanılamayan haftaların doğum sonrasına aktarılacağı söylendi
Mrvteacher OgrtmnDidemm ben de öyle biliyorum ama emin değilim belge vermemiz gerekiyor mu peki onun için?
OgrtmnDidemm Mrvteacher okulunuz işleyecek bizlik değil dediler sadece 32. Hafta olduğumda doktorumdan raporu okuluma verecekmişim
flowermom_12 TeacherrMom kullanmadım hepsini zaten seminerler başladığında 31.haftamdaydım iki gün gittikten sonra müdürüm gelmesen olur idari izinlisiniz siz dedi zaten 32.hafta çalışabilir alıp çalışmama az kalmıştı. yani idari izin kapsamında 31haftamda iki günü gidip üç günü gitmeyip çalışabilir aldım bi daha beş hafta çalıştım.Biraz karışık oldu benimki.Ama idari izinde olduğum zaman olan 3 günde de canlı dersleri yaptım.
flowermom_12 hnrgns ben 32de çalışabilir aldım sadece ayrıyeten 37de çalışamaz almadım zaten çalışabilir raporunda ne zamana kadar çalışabileceğimiz yazıyor.Eğer çalışabilir alıp vazgeçip bozduracaksınız çalışamaz için rapor almaya gerek var diye biliyorum ben normalde gerek yok ben almadım
Sedaimm 24.hafta idari izin için alınan rapor tam 24+0 da mı alınıyor hocalarım yoksa 23+ 3,4,5 gibi günler de kabul oluyor mu bilginiz var mı