Mommy Merhaba kızlar sizdede oluyor mu gebelik hormonlarıyla mı alakalı yoksa depresyona falan mı giriyorum bilmiyorum. Hep bebeğimin doğduğunu ve mutlu güzel günler olacağını hayal ediyorum ama hemen içimi bi korku kaplıyı ya herşey güzel olacak derken eşime bişey olursa diye ve eşimi kaybetmekten çok korkuyorum gurbetteyim bugünde annem bi kaç bişey almış konuştuk ya anneme bişey olursa ben naparım korkusu başladı ve içim sıkılıyor ağlamak istiyorum bu durumu nasıl atlatırım veya benim gibi böyle olan var mı😔
Haticeyildiz Mommy bende ayniyim her gece yatarken aklima biseyler geliyo ya esime bisey olursa diyorum hemen sariliyorum bazen arkami donup agliyorum kotu bi psikoloji 😔
Vldn Mommy kendimi gördüm resmen bu dediğin bende 5. Aydan sonra olmaya başladı eşim için sürekli ölüm korkusu alıyodu beni ya ona bişe olursa die üzülüp aglamaklı oluyorum ama kmseye anlatamıydm derdimi çok şükür geçdi bende hormonlardan kaynaklandgnı düşünüyorum
hjertemami Mommy bendeeee bazen böyle kafamda kendi kendikendime kuruyorum.hatta Doğumda ya biri olursa ya çocuklarım ve eşim tek başına kalırsakorkusu. Başladı 😬 Sonra salak salak düşünme böyle şeyler diye kendime telkin veriyorum 😑
Mommy Duyguanne artık kendimden şüphe eder duruma geldim çok sevinsem aceba abartıyor muyum içimde mi kalacak korkusu kaplıyor sevincimi bile doya doya yaşayamıyorum
Mommy Haticeyildiz aynen canım sarılmalar tekrar tekrar sonra dayanamayıp gizli gizli ağlamalar düşünmemeye çalışıyorum ama insanın elinde olmadan aklına geliyo ve çok kötü oluyorum😔
Haticeyildiz Busranagme demekki hamilelikle alakali canim rahatlayalim biraz yoksa dogum yapana kadar aklimizi yitiricez 😀 tek degiliz onu anlamis olduk 😊
mercimek Şeytanın vesveseleri bunlar hanımlar bol bol dua edin bende de oluyor arada hormonların da etkisi vardır tabi ama en iyisi dua edip rabbimden güzel olanı, eşlerimizin ya da sevdiklerimizin ölene dek yanımızda olmasını ve hayırlısını dilemek❤
Yasemince Ahh bu hormonlar gözü kör olasica😂12 hafta olucaz hiç bir şey olmasa hayal kurup ağlıyorum oğluma hamileyken kek kabarmadi diye doğuran kadar aklıma geldikçe aglamistim😂