Kızlar merhaba
Benim doğuma daha var ama merak ettiğim birşey var. Bebekler doğduklarında yan mı yatırılmalı, yoksa sırt üstü yatırmak daha mı doğru? Tecrübeli anneler ve araştıran anneler yorumlarınızı çok merak ediyorum. Bende ona göre bilinçlenmek istiyorum şimdiden 😊