Arkadaşlar normalde gebelik planlamıyorduk ama şüphelerim vardı.2 Kasım pazartesi Beklenen adet tarihim,hiç şaşmaz bu arada.. Cuma erken gebelik testi yaptım direk çok silik çizgi çıktı şaşırdım.Ertesi akşam normal test yaptım onda da çok silik çıktı ikisini karşılaştırayım dedim erken gebelik testi iyice netleşmis..Ama bugün adet oldum.Normalde çok olurum ilk 2 gün ama az geliyor şuan kesilmek üzere hatta.Böyle adet gibi olup 1-2 güne kesilip gebe olduğunu öğrenen oldu mu?