Deletedmom381 newmom_ Geçiyor canım hiç anlamıyorsun nasıl geçtiğini bende ilk hamileliğim de öyle demiştim şimdi oğlum 15 aylık 🐣 Bunda olsun iki naz yapayım diyorum da kesin yine yapamıcam 😂😂 Beceremiyorum çünkü 😂
Lokumcuk newmom_ geçiyor canım 😂 ben de 6-7 haftalıkkrn ne zaman 16 olurum ne zaman 30 lara gelirim diyordum 😂 simdi cok sükür 14 üz 🤲 Bi sekilde geçiyo önemli olan bebişlerimizle saglıkla geçsin❤️❤️
Tuba11 newmom_ Bende aynı 6+2 çok heyecanlıyız bu hafta ultrasona gidicez. Rabbim herkese hepimize sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin.